hoppeli hopp

Hoppade igår för Karin och det gick bra! Cristo tyckte det var hur kul som helst och slängde med huvuet/ kicka lite. När jag tyckte att jag hade noll kontroll skrek karin BRA GALOPP! så ja det var typ bara att styra och hoppa som gällde. Han blev himla stark och saknade bettet lite där... Första gången i kombinationen är hemsk, andra gången är inte den vackraste heller men det blev iallafall bara ett galoppsprång. 
 
 
på slutet av passet hoppade jag även upp på en annans häst i gruppen. Den till vänster om cristo, Promise. Ägaren mådde inte så bra så jag tog några skutt på den och det var så kul! Ett galoppsprång kändes som en evighet och hindrerna såg så pluttiga ut, nej jag är riktigt tagg på storhäst även fast jag kommer sakna Cristo som in i helvete!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback