Utvärdering

Tänkte skriva lite om hoppträningen i torsdags. Alltså på helheten tycker jag att det gick bra, det var första gången liksom. Faustino var duktig men behöver lite ner stryka för att orka hoppa upp sig istället för att "dyka" i hoppen. Jag kunde ha ridit mycket bättre men jag lägger upp alla "fula rundor" för att sen kunna jämföra i framtiden. 
Igår skritta jag ut på hackamoret med mamma i 40 min. 
Idag red jag ut med Anna o Ester som båda har fjordingar. Stino tyckte de var lite sega att gå bakom o puffade på Victors rumpa så han skulle gå snabbare haha! Vi skrittade i typ hundra år och red sen en stund på en äng så det blev typ 1 timme o 40 min.
Jag, Anna, Emma och mamma var på Globen igår också och fick med mig några saker, bl.a ett lila blingbling pannband till Stino ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback