sadelprovare

woho ny vecka och bara 29 dagar kvar till sommarlovet nuudå! Inte långt kvar hehe! Slutade tidigare idag för andra delen av klassen hade muntligt nationella i engelska och jag har det imorgon istället. Håller på med Idrottsträningsprogram också som ska var inlämnad imorgon.. Och snart sätter jag mig vid samhällsboken (smart chey)
Cristo fick beta i en timme typ idag sen tillbaka in i hagen igen. Anstängande dag för stackarn. IMorgon rider jag antagligen ut och dundrar i skogen eller dressyr. 
Har även avanmält mig i helgen till Upks tävling :( jättesynd men jag och Anna ska göra en skojsigare grej istället ;). 
Har även bokat in sadelprovare nästa torsdag halv 5 för att kolla om dem han har ligger bra och kanske hittar någon ny. Kristina ska även komma och va med en stund innan så det bli kul och träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback