orkar inte

Igår red jag till ridhuset för lite dressyr. Han har blivit starkare i munnen nu på sistone och man får kämpa som en galning för att få vänstersidan mjuk. Galoppen gick åt helvete med men allmänt så var passet bra. 
Sen påvägen hem så gick vi över en stor isfläck... Ena sekunden ligger jag halvt på halsen och han har störtat ner på knäna. Blev såklart skitnojjig och börja kolla om han var halt eller nått hehe. Så jag hoppa av och gick hela vägen hem. Han halta inget då och inget idag heller. Inte ens varm eller svullen var han, så jag antog att allt var som vanligt.
Så idag red jag ut med Anna på vår långrittrunda. Travade ganska mycket och han kändes som vanligt så vi körde några galopper också. Haha ett rejält bocksprång bjöd han även på idag! Men pro som man är så sitter jag ju kvar.
Släppte ut Cristo naken sen i hagen, nu när det ändå var sol och inte blåste nått så passa jag på. OCh kom precis hem nu från stallet för idag hade jag intag. Helt ensam med en kladdkaka och en hund blir jag nog ikväll om inte min kära vän Anna kommer !
gammal bild på ponyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback