leedig

Idag hade jag utvecklingssamtal som gick bra! Inga F -ämnen iallafall haha eller ja jag har ju kemiprovet snart så...har varit ledig resten av dagen och hunnit med massa jobbigt plugg och hesten då. Red mil-rundan på bara en timme (prick!!!) galopperade och trava mycket så han blev lite svettig efteråt. Första galoppen blev lite "FULLTÖSMEDVETSLÖS" och ja lite bock här och där. Men efter galnagalopppen var han lugn , låg och en bra galopp! yayjag har kontroll på min häst typ! Nej men traven var också väldig låg och han var riktigt fin de 3 sista km:en.
Imorgon är jag också ledig som sagt och ska hinna rida+plugga innan jag ska gå en runda med Anna på stan vid 3. Alla måste ju fylla år samtidigt liksom. Nej ska sova nu goodnatt mina 5 läsare! puss på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback