mat och hest

Red till ridhuset idag för att kolla om det var ledigt annars så tänkte jag rida ut men det var helt tomt så jag tog fram lite sockerbitar!Ellen kom in sen men det gick bra endå! La upp 2st på en volt som jag rullade över ganska mycket. Trodde han skulle kuta och hoppa som en galning eftersom han inte har sett ett hinder på typ 2 månader, men det gick bra! Lite svårt att hålla galoppen på volten men han tyckte det var kul och hoppa iallafall. stretcha lite efteråt och försökte tejpa täcket haha. 
Åkte förbi västertorg och gjorde såndär plocksallad som var riktigt god. Fast har ätit pringels och ska så göra en till milkshake sen så spelar ingen roll att jag leker nyttig..
typ sähär såg det ut hehe lite fint i paint.
och lite kassa mobilbilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback