lite småflummigt

har glömt och skriva lite här men ni har inte missat mycket. Igår red jag ett lite tuffare dressyrpass med Anna i ridhuset , som förövrigt gick väldigt bra! Han var lätt i munnen och trampade på hyffsat ;). Jag och Anna körde en "tävling" ,den som fick snyggaste galoppfattningen från halt och tror inte jag vann iallafall eheh. Invigde gröna outfiten då också och den var lika awesome som jag trodde!
Idag skrittade jag ut med Anna i typ 45 min runt i nåsten bara för att han ska dressyrträna imorgon. Det blir vid 11 tiden så det är upp tidigt imoron som gäller yaay!
Allmänt så måste jag bara säga att lovet har varit ganska bra. Visst jag har segat med Anna typ alla kvällar (förutom igår då vi äntligen kom ut lite ). Vi somnade vid 4-5 på natten och vakna typ 9 hehe så har inte blivit mycket sömn. Efter ridturen idag så tog jag in hästarna, åkte hem och åt och somnade och sov i 3 timmar... Vakna nu för 2 timmar sen och har kollat på vampire diaries , och nu säger jag godnatt igen
    tyckte endå vi var lite söta med vår grön och rosa outfit i ridhuset
 
från hoppträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback