Hoppelihopp

Hoppningen igår gick faktiskt bättre än jag trodde! Den började vid 9 på kvällen så jag trodde först att han skulle vara tjurig men det var han icke! Sen när jag och mamma kom in hade de andra ställt upp en vattenmatta och en grind som var lite småläskig. Visst kollade han på dom men inte ett enda stop på hela passet! Inte snyggaste sprången ibland hehe men vi kom över alla hinder och det blev inte mycket kickar i luften alls! Mamma försökte filma lite, tror inte de blev så bra men ska klippa ihop något imorgon kanske.

Annars så åkte jag och Anna till Hööks idag och fick med mig denna hem 

hihi jag ska nog ha det imorgon när jag har dressyrträning med Anne ;)

Har även åkt till Fyrishov idag med Anna och Hanna hahaha. Vadå för gamla ? Nej men det var fan skitkul

Idag red på banvallen i typ 45 min med lite trav men mest skritt. tog in alla hästar.var tvungen att sprätta upp en bal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback