Hej på er!

Ska försöka mig på blogg.se nu... Får se hur det går fattar ingenting nu direkt men men. Den här bloggen är mest till för att skriva vad som händer med Cristo och med mig lite då hehe. 
orkar aldrig läsa långa presentationer så ska skriva lite kort om mig.
* Jag heter Caroline och är 16 år. Bor i mobbade uppsala och går första året på lundellska skolan. 
* Jag gillar mat, lite vänne rär helt ok och heestar
* Jag är fodervärd på Cristo som är en arabkorsning, han är söt.
* Är långskrångken bland mina kompisar och är iallafall inte ett fetto... ibland
* Ian somerhalder är min man. Han vet det bara inte än..
* Har en hund vid namn chessie och en hamster som heter Coco
 
som ni ser så älskar han mig...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback