friiday

vaknade vid 7 imorrse och det var bara att kasta i sig frukost och cykla till stallet. Hade uttag idag så när alla pållar var i hagen sadlade jag Cristo och red milrundan. Tog med runtastic hur exakt lång den va och den va 9.8 km , asså va!? trodde den var längre men i och för sig så tog den bara 1 timme o 5 min. 
gick vidare till Akka och red en lite mindre runda på typ 6 km. skrittade mycket eftersom det är så mycket lera nu...sen när båda hästarna var klara cykla jag hem, byrre om, tog bussen ner till stan och klippte FRIILLAN.
åh gud vill bara att Anna kommer hem nu!
en halvdålig bild på kläderna som jag köpte i stockholm
och lite halvdålig bild på hur håret blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback